Březen 2010

Fyzika - povídáme si o čase

31. března 2010 v 18:03 | Ája a další |  Domácí úkoly
Zadané téma zpracujte buď jako
- počítačovou prezentaci (alespoň 10 slidů - obrazy a texty a jako obvykle k tomu hovořit)
nebo jako
- poster (formát A3 - taktéž k tomu hovořit)
první bude ve středu po škole v přírodě a půjdete v tom pořadí, co je tu napsané
(za hodinu stihneme klidně i pět prací)

Gnómóny - (Michael V) - nejstarší způsoby měření času, jak si postavit vlastní gnomon, jeho nevýhody, obelisky jako gnomony, Stonehenge atd.atp

Sluneční hodiny (Tomáš) - různé typy slunečních hodin (zahradní, domovní,...) atd.atp

Přesýpací hodiny (Michal) - různé typy přesýpacích hodin, jejich stavba, vhodné náplně, přesnost, využití v minulosti i v současnosti atd.atp

Vodní hodiny (Eliška a Petra) - klepsydra, první mechanické hodiny, zajímavosti, výhody a nevýhody atd.atp

Hoření a měření času - (David Ž a Honza) - použití svíček k měření času (vůně), ohnivé tyčinky, činský ohnivý dračí budík atd.atp

Jiné způsoby měření času - (Petr J.) - například čtení náboženských knih atd.atp

Mechanické hodiny - (Terka a Lucka) - význam objevu kyvadla, přesnost hodin, různé hodiny atd.atp

Věžní hodiny - (Jirka a Michael B) - průřez věžními hodinami světa, zajímavé hodiny atd.atp

Pražský orloj - (Jakub) - stavba pražského orloje, co vše na něj je a jak to funguje atd.atp

Jiné orloje - (Martin Kub a Lukáš) - jaké jiné orloje jsou u nás i ve světě, srovnání, zajímavosti atd.atp

Oznamování poledne - (Týna) - způsoby, jak se obecně oznamoval "přesný čas" + zvonění klekání atd.atp

Hodinové ručičky- (Petr B.) - vyvoj a přibývání ručiček na hodinách, vyvoj podoby a dělení ciferníku atd.atp

První kapesní hodinky - (Bára - Nela) - užití pružinového mechanismu vedlo ke zmenšení hodin, často nádherné klenotnické práce atd.atp

Vývoj elektrických hodin až do digitální podoby - (Klára a Míša) - užití elektřiny k chodu hodin, nárůst přesnosti, přechod ručičkových hodik k digitálním - výhody, nevýhody atd.atp

Dálkové nastavování času (Nikola) - nutnost přesného času v různých místech světa, způsoby seřizování, přesný čas v rozhlase atd.atp

Časová pásma - (David C) - nutnost sladění času na celé Zemi, vznik časových pásem, zavádění letní času, světový čas atd.atp

Současné hodiny a hodinky - (Dominik a Martin Kaš) - jak vypadají v dnešní době hodiny do domácnosti, do třídy do kanceláře, jak vypadají a jestli ještě mají význam hodinku na ruku atd.atp

Pro Karolínu (vyber si):
 - jednotky času - přehled všech jednotek času, jejich vznik, pojmenování atd.atp
 - velmi přesné měření času - jak se měří krátké časové úseky (stopky), jak se dosahuje vysoké přesnosti v měření času atd.atp

Rebusy I.

30. března 2010 v 15:52 | Ája |  Kódování a šifrování
Vždyť víte:-)
dil2obr1

Ach ty zlomky podruhé a potřetí

28. března 2010 v 17:03 | Ája |  Aktuality
Jak klamné je počítání u tabule a domácí úkoly. To vypadá, že tomu skvěle rozumíte, umíte všechno, chápate souvislosti ...
2 ... Jakub a Eliška
2-3 ... Bára, Tomáš, Michal
3 ... Týna, Jirka, Klára
3-4 ... Petra
4 ... MartinKaš, Honza, David Ž, Lucka, Terka, Lukáš, PetrB
4-5 ... MartinKu, Kája, Nikola
5 ... Míša, David C, Nela, Michael V a dva anonymové (zřejmě Dominik a Petr J)

Máte to tu už hezkých pár dní ukázkově propočítané - zítra máte jedinou možnost napsat si to znovu a lépe
(dejte si to navzájem vědět)

úterý 30.3.
tak jsem to prošla:
1 ... Jakub, Petra, Michal
2 ... Jirka, Bára, Tomáš, Michael B
2-3 ... Honza,
3 ... Klára, Tereza
4 ... Matrin Ku, Nela, Týna, Lukáš, David Ž
4-5 .. Petr B
5 ... Michael V, Dominik

Co ale považuju za hnusné a odporné je vaše vzájemné opisování. Moji dobrou vůli, abyste si opravili své průšvihy, vezmete jako mou slabost a totálně toho zneužijete. Víte velice dobře, že snáším kdejaké vaše lumpárny, ale vadí mi křiváctví a podrazáctví.
Stejné chyby u Nely a Týny, Lukáš od Tomáše opíše výsledek 10, protože špatně vidí, že je to 19 ....
jste hnusní, fakt se na vás zlobím ....

28.března Jan Ámos Komenský

28. března 2010 v 13:43 | Martin Kubert |  Dnešní Google
komenský

     Český pedagog, humanistický filozof, spisovatel, teolog, polyhistor a reformátor Jan Ámos Komenský se narodil 28. března 1592 buď v Uherském Brodě nebo v jeho okolí. Místo jeho narození není bezpečně známo a tak se pamětní deskou pyšní hned několik obcí.
     Ve 12 letech osiřel a byl vychováván u příbuzných.
     V roce 1608 začal studovat na vyšší latinské českobratrské škole v Přerově a od roku 1611 na německých evangelických školách, nejprve na akademii v Herbornu, potom na univerzitě v Heidelbergu. Po skončení studií (1614) se vrací do Přerova jako učitel latiny. O 2 roky později byl vysvěcen na kněze Jednoty bratrské a po dalších 2 letech se ujal řízení bratrského sboru v severomoravském Fulneku. Odtud musel po bitvě na Bílé Hoře utéci, jako bratrský kněz se skrýval nejdříve na Moravě pak v Čechách. Roku 1628 opustil vlast a odešel do exilu do polského Lešna. Po vypálení Lešna koncem dubna 1656, při kterém přišel o celou knihovnu i svůj majetek, se uchýlil do Amsterdamu v Nizozemí
     Tam vyvrcholila Komenského vědecká a literární činnost. Vydal asi 60 spisů, některé z nich už v předchozích letech (např. známý "Labyrint světa a ráj srdce" hned po Bílé Hoře). Z jeho pedagogických spisů je třeba uvést zejména "Svět v obrazech", "Školu hrou" a "Didaktiku".
Jeho celoživotní snahou bylo sjednocení veškerého lidského vědění na základě jeho zpřístupnění všem. Položil základy novověké pedagogiky.
     Jan Ámos Komenský zemřel 15. listopadu 1670 v Amsterodamu a 22. listopadu je pohřben v Naardenu (20 km jihovýchodně od Amsterodamu).

Použil jsem zdroj z internetu, todle bych sám nedal

Malé Svatoňovice-výlet

27. března 2010 v 14:17 | Kuba |  Aktuality
Jak všichni víme, pojedeme do Malých Svatoňovic.
Po ''dlouhé vyčerpávající cestě" autobusem bychom se mohli stavit na večeři v Neklidu.
V pondělí dejte paní učitelce vědět, kdo půjde na večeři a kdo ne(Aby mělo vůbec smysl to objednávat), dále sem na blog můžete dávat návrhy, co byste si rádi dali.

UŽ SE TO BLÍŽÍ!!!!!!!!!

27. března 2010 v 13:15 | Lukáš.P |  Aktuality
Už se nám to pěkně blíží, za pár dní jsme na Černý hoře a budeme si tam pěkně užívat. Docela by mě zajímalo, jak se tam těšíte??? Já to totiž vim jen asi o 6 lidech, že se tam opravdu těší!!! A co třeba Kuba, Martin.K, David.C, Michal.CH atd... a to nevim ani o holkách třeba Karolína, Nela, ani o Báře, a proto jsem se rozhodl jsem dát takový článek. Napište sem, na co se nejvíc těšíte a jak moc se těšíte, já se třeba nejvíc těšim na diskotéky, pak třeba i na výlety a i na hry, ale přiznám se, že se netěšim na učení, taky se docela bojím, jestli budou fajn ty lidi, co nás tam budou lépe řečeno hlídat...  Taky jsem se rozhodl sem dát nějaký ty informace, o tom jaký tam je počasí  
a toto jsem se dozvěděl:



                   

Hodina Země

26. března 2010 v 14:56 | Ája |  Aktuality
Největší světová organizace pro ochranu přírody, WWF, vyzývá prostřednictvím Českého svazu ochránců přírody česká města, vesnice, firmy i jednotlivce, aby se připojili k celosvětové klimatické akci Hodina Země 2010.
Proběhne 27. března od 20:30.
Jde o symbolické hodinové vypnutí veřejného osvětlení, zhasnutí dominant, osvětlení budovy Vaší firmy či zhasnutí ve Vaší domácnosti. Zhasnutím se připojíte k cca 6 000 obcí po celém světě, k mnoha milionům lidí a dáte tak najevo, že si uvědomujete svoji odpovědnost za budoucnost naší Země.
hodinazemě







celý článek najdete na www.astro.cz.


Určitě tam zajděte se podívat - video je pěkné, ale mnohem skvělejší jsou snímky, na něž je odkaz na konci článku. No, dám vám ho i sem, kdyby někdo neuměl odejít :-)

- mně se nejvíc líbí zhasnutí Eifelovky a pak hned ta kulová aréna ve Švédsku

Ach ty zlomky

25. března 2010 v 17:24 | Ája |  Aktuality
Jak napsali páťáci do domácího úkolu:"...má jen pětinu normálního mozku..." Ještě jsem nenašla odvahu (a čas) se do těch vašich prací podívat, ale vaše reakce mi stačily. Tak se podívejte, a to pořádně a důkladně, jak to mělo (a mohlo) vypadat.
zlomky

Malá, lehká šifřička

22. března 2010 v 6:38 | Ája |  Kódování a šifrování
Tak zas jednou ....
jako obvykle řešení sem nepište, říkejte mi ho rovnou:
dom

Matematická olympiáda

21. března 2010 v 12:33 | Ája |  Důležitá upozornění
Matematická olympiáda je asi nejvýznamější a nejstarší matematická soutěž u nás i ve světě. Letos se koná už 59. ročník (což znamená, že se s ní mohli setkat i vaši prarodiče)
Obvodní kolo kategorie Z6 proběhne ve středu 7. března - já vím, už jste na švp. ale tohle jsme si probrali mezi sebou. Teď se podívejte na úlohy domácího kola:


Matematický klokan

17. března 2010 v 14:21 | klára, výsledky Ája |  Aktuality
V pátek první 2 hodiny bude probíhat matematický klokan. Jak, už víme, tak je každý rok, ale letos může jít jenom, kdo chce a ne všichni, jak tomu bejvávalo. Z naší třídy se přihlásilo nejvíc dětí, teda podle toho, jak sme s Martinem chodili s tim papírem.






výsledky školního kola:
soutěžilo 39 žáků 6. a 7. třídy, dalo se získat 120 bodů ... kompletní výsledky budou zase na schodišti

1Michael B93
2Jiří89
3Michal88
4Klára80
5Eliška76
6Tomáš72
7Petra68
11Michael V62
12Petr B59
14Karolína55
15Nela55
16Jan54
19Bára41
21Tereza41
22Jakub41
23Michaela40
24Lucie35
25Dominik34
26Martin Kub33
27Martin Kaš32
31David Ž31
35Nikola21
36David C17


A děkuji Kubovi, bez jeho vydatné pomoci by tak rychle výsledky nebyly :-)

Dnešní google

14. března 2010 v 9:30 | Ája |  Dnešní Google
Nádherný google - prý je dnešek Den čísla pí.
Slyším to prvně, jestli o tom něco zjistíte více, hoďte to sem

Den čísla pí
No dobře, když svátek, tak svátek ... A proč zrovna toho 14. března? Ono když se to napíše číselně, tak je to 3/14, ale v anglosaské notaci, kdy se datum píše obráceně než je zvykem u nás. A hleďme ... toho dne se roku 1879 také narodil Albert Einstein ...


více o číslu pí se dozvíte na této stránce..

Felidragon

14. března 2010 v 9:24 | Petra |  Naše záliby
Další stádium Felidragona. Je pěkný .

Jak chovat puberťáka

14. března 2010 v 9:20 | Ája |  Žákův deník
Tohle mi přišlo od Honzovy maminky, tak jsem to jen lehce doplnila a zkuste říci, že VÁS se to ale vůbec netýká:-)
A dejte přečíst doma, ať vědí, co je ještě čeká:-)

CHOV PUBERŤÁKA

Puberťák je domácí zvíře velmi náročné na chov. Rozhodnete-li se chovat doma puberťáka, budete mu muset vyhradit dostatečný prostor. Rozpínavost těchto živočichů, pokud jde o teritorium, totiž spolu s věkem stoupá.
Tělo
Stavba těla
Jde o savce místně řídce ochlupeného, vybaveného končetinami, které jsou k tělu neúměrně dlouhé a které jsou často zakončeny dlouhými paznehty, neboť tento druh domácí zvěře zhusta zanedbává jejich pravidelné obrušování. Typickým znakem je chůze po dvou, zpravidla zadních končetinách, nazývaná jako "klácení".
Zbarvení
Zbarvení je proměnlivé, často velmi nápadné. Na rozdíl od jiné zvěře se puberťák v žádném případě nesnaží splynout s okolím. Nejnápadnějšími barvami září většinou jeho chocholka. Barva chocholky může přecházet od žluté přes hnědou až po červenou či zelenou. Pleť bývá často pokryta antisemitskými výrůstky (nežidy) zejména v oblasti čenichu a krku, jejichž léčení puberťák zásadně odmítá.
Uši
Přiléhají k lebce, občas je nutno je dočišťovat. Dočišťování může provádět dobrovolník z domácnosti, nebo je možné k této činnosti donutit puberťáka samotného. Chovatel se sám musí rozhodnout (dle úrovně vycvičenosti svého zvířete), které možnosti dá přednost.
Oči
Oči bývají zarudlé, kruhy pod očima nejsou žádnou výjimkou.
Barva očí
je těžko zjistitelná, neboť u většiny puberťáků jsou oči překryty spadající chocholkou.
Krmení
Puberťák je všežravec, který občas přechází do fáze monožravce. Podle vědeckých výzkumů stráví puberťák, ač má na rozdíl od krávy toliko jeden žaludek, jakoukoli potravu, která se momentálně nachází v jeho dosahu. Spásání potravy probíhá celodenně, prakticky nepřerušovaně. Ve fázi monožravé se však může stát, že se puberťák dlouhodobě živí pouze jedním druhem potravy, například tradičními českými brambůrky nebo hamburgery. Veškeré snahy ze strany chovatele o přikrmování zdravou výživou přicházejí nazmar a je potřeba se s touto skutečností smířit. Většina puberťáků má po celou dobu chovu obzvláště vysokou spotřebu prémiového krmiva, a proto je nutné, aby si puberťáky drželi pouze chovatelé, kteří si to mohou finančně dovolit, případně mají možnost úvěru či půjčky.
Kotec
Puberťák je zvíře s neobyčejně silně vyvinutým smyslem pro nepořádek. Pelíšek má často vystlaný bramborovými lupínky nebo jinou krmnou směsí. V kotci to zpravidla vypadá jako po výbuchu v uprchlickém táboře. U mladých samic žijících ve společném kotci je přibližně 4x větší nepořádek, než v prasečím chlívku, a jedna samička svádí vinu za nepořádek na druhou. U mladých samců, bez ohledu na počet jedinců v kotci, je nepořádek konstantně na 100%. Udržování kotce v čistotě je u Puberťáka zhola zbytečné. Bez ohledu na vynaložený čas, námahu a finance je kotec nejpozději do 24 hodin zaneřáděn stejně jako před úklidem. Nepořádek v kotcích je často provázen i pachovými stopami, které bývají tak silné, že se dají krájet. Mnohdy v nevětraných rozích kotce nalezneme i plísně, nejvíce plíseň hlavičkovou, která se drží na pohozených chlebových skývách.
Celková péče
Puberťák je zvíře náchylné k depresím. Léčba a předcházení depresím spočívá v kupování značkových oblečků a obuvi, želatinových bomedvídků Haribo a počítačových her, aby se váš puberťák nenudil. Komunikace s puberťákem je závislá na úrovni, dosažené při výcviku (viz níže, bod Denní režim). Chovatel se musí naučit rozumět řeči těla, aby byl schopen z trhavých pohybů
hlavou, případně ramen, vyčíst nesouhlasnou reakci. Pozitivní reakce nedává chovaný puberťák v žádném případě najevo. Z našich zkušeností ovšem víme, že po cca 200 trhnutí ramenním kloubem již většina chovatelů ví, na čem je.
Denní režim
Puberťáka je nutno podrobit komplexnímu výcviku. Od přírody je to tvor líný, který je schopen veškerou svou energii vynaložit na správné oddechování při spánku, resp. na změnu polohy na gauči z levého boku na pravý a naopak. Výcvik sestává z výuky jednoduchých příkazů, jako například "Jdi do školy", "Vyčisti si ty zuby", případně "Umyj nádobí". Někteří puberťáci reagují na výcvik příznivě a po pár letech jsou schopni reagovat na cca 4 příkazy z 20. Jiní puberťáci výcviku odolávají a osvojí si příkaz pouze jeden. Většinou jde o povel "Pojď se najíst", v menší míře "Jdi spát".
Decibelová doktrína:
1. Čím hlasitěji ječíte, tím méně vás slyší
2. Čím méně vás slyší, tím hlasitěji musíte křičet
Telefonování:
1. Když zvoní telefon, je to pro vašeho puberťáka
2. Když přijde účet za telefon, je to pro vás.
Jasně formulované odpovědi:
1.Kam jdeš? - Ven
2. S kým? - S kámošem
3. Co budete dělat? - Nic
4. Kdy se vrátíš? - Později
5. Co bylo ve škole? - Nic
Komerční využití a návratnost investic
Puberťák je domácí zvíře chované výhradně na ozdobu a nelze očekávat, že z něj vydolujete jakoukoli činnost generující přínos pro rodinu. Chov je záležitost velmi dlouhodobá, někdy trvá i deset let, než zjistíte, zda chovaný jedinec bude schopen samostatného života. Někteří jedinci zůstávají u svých chovatelů do pozdního věku a znamenají pro něj nemalé náklady. Jednou ze speciálních výcvikových aktivit puberťáka, je pravidelné týrání osob, které by se měly starat o jeho vzdělání. Tyto osoby se obvykle nazývají učitelé. Nenarazí-li puberťák na osobu chápající, mající smysl pro nesmysly puberťákem vyplozené, chápe toto puberťák jako útok na svou osobu a s neskutečnou vynalézavostí se snaží tyto osoby zapudit ze své blízkosti, jakýmkoliv způsobem, nejlépe do blázince.
Proto by si každý chovatel měl řádně rozmyslet, než se do chovu vůbec pustí.
Není-li si zcela jist, měl by si raději pořídit jiné domácí zvíře. Před chovem puberťáků jsou varováni zejména kardiaci a další osoby, které špatně odolávají stresu.
Na druhou stranu je nutno říci, že žádné jiné domácí zvíře vám nepřilne tolik k srdci. V tom jsou puberťáci naprosto nenahraditelní.

P.S. I když lásku puberťák projevuje podivně, má vás rád....

Škola volá

13. března 2010 v 9:56 | Terka
Ahojky všichni, tak už jenom zítra si přispíme a pak šupajdíme do školy.
Někdo se do školy těší, někdo zase ne...
Doufám, že jste si všichni každý den přispali alespoň do 9:00 hodin, to bylo žůžo, ale za chvilku budou zase velikonoční prázdniny a potom jedeme na školu v přírodě juchůůůůůůů.
Velikonoční prázdniny jsou od 1.4.2010 do 2.4.2010, ale nezoufejte, 3. a 4. je víkend a v pondělí 5.4.2010 se taky nejde do školy, protože je velikonoční pondělí, a v úterý 6.4.2010 odjíždíme na školu v přírodě a přijíždíme 17.4.2010. To bude žůůůůůůůůůžžžžžžžžžžžžžžooooooooo
Už se těším a myslím, že už se těší pomalu celá třída...
tak zatím všichni ahojky......

Genius Logicus - po 1. kole

9. března 2010 v 10:38 | Ája |  Aktuality
Tak tohle jsou výsledky prvního kola soutěže Genius Logicus - protože všichni uvedení jsou zapojeni i do druhého kola, dostanete certifikát najednou za obě kola. Výsledky jsou napříč kategoriemi, ale můžete se v klidu porovnávat, byla odstupňovaná i náročnost úloh.
Dole je sbírka těch, kteří přes opakované připomínání se ani nepokusili řešit - stydím se, že jsou i z naší třídy:-(

Kdo má zájem zkusit si druhé kolo (na čas - jednorázová záležitost), tak se mi ozve ...

pořadítřídapříjmeníjménopočet bodů
13.BVotavováEliška47
23.AArtlováKristýna38
33.AKopeckýDavid36
48.třBorákDaniel33
55.třLedvinkaMartin31
6GyFuchsJan27
73.AGabčoJan27
86.třBorákMichal25
95.třTöpferMarek25
106.třPokornáEliška17
116.třStudenáPetra16
126.třKnoblochJiří15
136.třChrzMichal14
148.třPageBronislav8
157.třLegemzaLubomír7
166.třTesařJakub6
177.třVítekJakub6
187.třSoukupAdam5
197.třČešekMilan2






6.třBartošPetr0

7.třBláhaDaniel0

6.třGrimTomáš0

3.BKhayinskyVolodymyr0

5.třRiedlJan0

3.BSiebenstichSebastian0

Sčítáme a odčítáme zlomky

9. března 2010 v 9:26 | Ája |  Důležitá upozornění
Opravila jsem tu stranu, kde byl sloupeček s zlomky se stejnými jmenovateli a druhý sloupeček s různými. A znova:

Zlomky, které mají stejné jmenovatele, mohu rovnou sečíst (nebo odečíst) - a to tak, že jmenovatel se nezmění a sečtu (nebo odečtu) čitatele.

Ještě jednou:

jmenovatel (to dole) se nezmění, spočítám čitatele (to nahoře).

Platí především pro Davida C. a Lukáše!!!!


Pokud mají zlomky různé jmenovatele (to dole), nejdřív je převedu na stejného jmenovatele, a pak pokračuju stejně jako u předchozího případu.

Opakovaně si přečtou ještě David Ž., Nikola, Martin Kaš. a Michael V. a počítají a počítají ....


Ostatní chválím, jsou to jedničky, dvojky a také si počítáte, počítáte ... :-))

Pterodragon

7. března 2010 v 8:23 | Petra |  Naše záliby
Máme tady poslední stádium Pterodragona.


Jiné pozadí blogu

5. března 2010 v 20:22 | týna
Tak mě napadlo, že bychom si mohli změnit pozadí blogu. Je tam spousta nových a tohle je sice hezký, ale po roce a něco už dost okoukaný. Mohli bychom to pozadí měnit každý rok, aby to nebylo stále stejný.

Přehled domácích úkolů IX..

1. března 2010 v 16:44 | Ája |  Domácí úkoly
Od nového pololetí začínáme s čistým štítem, odevzdané i neodevzdané úkoly se počítají odznova, jenom číslování po dohodě pokračuje, aby bylo vidět to OBROVSKÉ množství úkolů:-)

číslo
/
N
n
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
1.
12
3
5
/
/
/
/
N/
N/
/
/
2.
17
0
3
/
/
/
//
/
/
/
/
/
3.
16
4
0
/
/
Nn
/
/
/
/
NP
4.
19
1
0
/
/
/
/
/
S
/
/
//
5.
16
0
4
/
/
n
/
n
/
n
/
/
/
6.
14
1
5
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
7.
18
2
0
/
/
n
/
/
/
/
/
/
/
8.
19
0
1
n
n
n
n
n
n
n
/
/
/
9.
19
1
0
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
10.
10
3
7
N/
/
n
n
/
n
N/
/
11.
10
2
8
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
12.
20
0
0
/
/
/
/
/
/
/
/
P
/
13.
17
3
0
N/
/
N/
/
/
/
/
/
14.
18
2
0
/
/
N/
/
NN/
/
/
15.
18
2
0
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
16.
18
2
0
P
/
/
/
/
/
/
/
/
N
17.
15
3
2
/
N/
/
/
n
n
/
P
/
18.
20
0
0
/
/
N/
n
n
n
/
/
/
19.
141
5
/
/
/
/
/
/
N/
/
/
20.
18
2
0
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
21.
20
0
0
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
22.
18
1
1
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
24.
20
0
0
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
25.
20
0
0
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
26.
17
0
3
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
27.
19
1
0
/
/
N/
/
/
/
/
/
n
datum
úkoly
61-80
úkoly
61-80
úkoly
61-80
24.
2.
25.
2.
26.
2.
1.
3.
3.
3.
4.
3.
5.
3.
17.
3.
18.
3.
19.
3.


legenda:
/ - odevzdáno v pořádku
/ - doplněn chybějící úkol
P - odevzdáno na papíře (kde je chudák sešit?)
S - napsáno do jiného sešitu (do školního, cvičného, pracovního - zase někdo neposlouchá)
N - neodevzdáno
N - potřetí neodevzdáno, zapsáno do žk (celkem 10 a více znamená zhoršenou známku)
n - chyběl